Zadzwoń: +48 609 446 403
X

konsult

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Być może Twój ideał właśnie jest w drodze do nas!

Zadzwoń +48 52 396 77 20 lub


Zamów bezpłatną konsultację

Böcker

Sprzedaż » Böcker » Żurawie na przyczepach » AHK 36 / 36e

Sprzedaż

Więcej informacjiWróć do działu


Böcker AHK 36 / 36e

Żuraw na przyczepie



Więcej informacjiDane techniczne   (kliknij aby przejść)

Maks. udźwig 1500 kg (opcj. 2 400 kg)
Maks. długość wysuwu 34.0 m   (opcj. 36 kg)
Zakres obrotu ciągły
Kąt wysięgnika głównego 85º
DMC :  3,5 t

Więcej informacjiZapytaj o Böcker AHK 36 / 36e

Zgody

Zrównoważona technologia napędowa

 

AHK 36 jest opcjonalnie dostępny z napędem w pełni elektrycznym - z silnikiem elektrycznym zamiast klasycznego silnika benzynowego lub wysokoprężnego. Szczególnie w gęsto zaludnionych obszarach, niskoemisyjna i cicha praca zapewnia doskonałe korzyści. Napęd 400 V pracuje tak samo wydajnie jak zwykle z mocą 13 kW. Dzięki regulowanemu bezpiecznikowi, żuraw w każdej chwili wykorzystuje maksymalny dostępny prąd na placu budowy. W celu zminimalizowania zużycia energii, zrównoważony i zrównoważony automatyczny stop-and-gourządzenie ogranicza zużycie energii żurawia przyczepy. System sterowania rejestruje wymagania ruchu, uruchamiając silnik elektryczny tylko wtedy, gdy jest to wymagane. W okresach bezczynności i oczekiwania automatyczny system oszczędza cenne zasoby. Ponadto wszystkie żurawie Böcker wykorzystują wyłącznie biodegradowalny, trwały olej hydrauliczny o najniższej klasie zanieczyszczenia wody.

 

 

Napęd elektryczny 
Bio olej hydrauliczny
Stop i Start Automatyczny
AHK 36 / 36e

Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl

Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Bocker AK 37/4000 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl


Diagramy

Diagram - BÖCKER AHK 36 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl Diagram - BÖCKER AHK 36 - Żuraw na przyczepie - www.windex.pl

Do pobrania


Wymiary - BÖCKER AHK 36

Masz pytania?
Zadzwoń +48 52 396 70 45 lub
napisz sprzedaz@windex.pl

Bezpłatna konsultacja


Więcej informacjiDane Techniczne  (Kliknij aby zwinąć)


Model AHK 36 / AHK 36e
Maksymalny udźwig 1 500 kg   (opcj. 2 400 kg)
Maks. długość wysięgników 34.0 m   (opcj. 36 kg)
Wysokość robocza do wysięgnika górnego 22.7 m
Wysuwany wysięgnik górny 4.9 / 8,0 / 11.01 m  (opcj. 13.01 m)
Udźwig wysięgnika górnego 2 400/ 1 500/ 800 / 500 / (250) kg
Kąt wysięgnika górnego 85°
Kąt wysięgnika głównego 162º
Zakres obrotu (stopnie): ciągły
Prędkość haka 50 m/min
Powierzchnia podparcia (dxs) 3.78 x 6.62 m
Powierzchnia podparcia - jednostronnie (dxs)  7.72 x 4.32 m
Zasięg żurawia  
przy 250 kg 23.10 m
przy 500 kg 16.60 m
przy 800 kg 12.90 m
przy 1 000 kg 10.00 m
przy 1 500 kg 7.50 m
przy 2 400 kg 5.40 m
Dane pojazdu  
Wysokość 2.84 m
Szerokość  2.30 m
Długość 9.20 m
Urządzenia do holowania  dyszel obrotowy
Dopuszczalna masa całkowita   3.5 t

Napęd 

Benzyna / Diesel / 230V hybryda z aku.

Prawo do zmian zastrzeżone. Wszystkie podane wartości są wartościami maksymalnymi


Więcej informacjiOpis  (Kliknij aby rozwinąć)


Trwałość i przyjazność dla środowiska

  • Doskonała efektywność kosztowa dzięki niskim kosztom eksploatacji i serwisu
  • Bardzo bezpieczna inwestycja dzięki wyższej niż przeciętna stabilności wartości i obietnicy gwarancji Böcker
  • Przyjazność dla środowiska dzięki biodegradowalnym olejom hydraulicznym i zmniejszonemu zużyciu benzyny

System masztu i teleskopu

  • Precyzyjna praca dzięki stabilności i sztywności skrętnej profili
  • Delikatne i wolne od drgań teleskopowanie nawet przy dużych obciążeniach i płaskich kątach masztu
  • Najwyższy sięga nawet do tyłu dachu dla efektywnej pracy bez konieczności przestawiania żurawia

Technologia wsparcia

  • Wznoszenie i praca w najmniejszych przestrzeniach dzięki w pełni zmiennemu pozycjonowaniu każdego wysięgnika z osobna
  • Szybki i wygodny montaż dźwigu dzięki samopoziomowaniu i bezprzewodowemu kolorowemu pilotowi
  • Optymalna stabilność żurawia i zabezpieczenie terenu
  • Największy możliwy prześwit dzięki dużemu podnośnikowi Outriggers

Koncepcja obsługi

  • Szczególnie intuicyjny pilot bezprzewodowy z kolorowym wyświetlaczem graficznym
  • Wydajna praca dzięki jednoczesnej obsłudze kilku funkcji żurawia
  • Funkcja diagnozy w standardzie na wyświetlaczu

Kontrola BICS

  • Oprogramowanie opracowane przez Böcker gwarantuje największą możliwą elastyczność i zoptymalizowany zasięg w każdej sytuacji przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego możliwego bezpieczeństwa
  • Kilka funkcji oprogramowania zapewnia doskonały komfort obsługi zarówno na pierwszym planie, jak i w tle

Akcesoria

  • Wiele zastosowań dzięki dużej liczbie oferowanych akcesoriów dla każdej branży
  • Wciąż wyjątkowe ładowności i zasięgi dzięki konsekwentnie lekkiej aluminiowej konstrukcji

Koncepcja wysięgnika

  • Opatentowane i składane wysięgniki obrotowe z wysokowytrzymałej stali drobnoziarnistej dla najwyższej elastyczności
  • Optymalne i wygodne wznoszenie dzięki funkcji autopoziomowania
  • Duży prześwit do 50 cm dzięki dużemu uniesieniu wysięgników umożliwia użytkowanie na pochyłym terenie
  • Wyjątkowo kompaktowe wymiary manewrowe i niewielka powierzchnia zajmowana dzięki skróceniu całkowitej długości o dwa metry dzięki obrotowemu dyszlowi

Koncepcja napędu

  • Masz do wyboru: silnik benzynowy Honda, silnik wysokoprężny Yanmar* (15,5 kW każdy) lub silnik elektryczny* (15 kW)
  • Gwarantowane podnoszenie maksymalnego ładunku dzięki optymalnej wydajności startowej
  • Niskie zużycie paliwa przy niezmiennie wysokiej wydajności we wszystkich sytuacjach roboczych
  • Zmniejszona emisja hałasu dzięki najnowocześniejszej technologii

Koncepcja manewrowania

  • Optymalne rozłożenie obciążenia gruntu i bezpieczne manewrowanie nad przeszkodami dzięki osi tandemowej
  • Gwarantujemy, że osie nie będą przeciążone
  • Napęd blokujący zapobiega zwiększonemu zużyciu opon
  • Czułe sterowanie napędem manewrowym dla najwęższych bram
  • Pokonywanie wzniesień do 25%
  • Gąsienice z 2 prędkościami: pełzanie 2,4 km/h i szybkie 4,5 km/h

*opcjonalnie dostępne