Przejdź do treści

Diagnostyka zdalna podnośników

Zastanawiasz się, czy skorzystać z oferty Windex zawartej na stronach sprzedaż  na podnośniki koszowe Multitel? Wybierając je, zyskujesz dostęp do diagnostyki zdalnej podnośników, odbywającej się za pomocą telemetrii.

Dzięki telemetrii nasi serwisanci mogą:

  • sprawdzać w czasie rzeczywistym pozycję podnośnika, status i ewentualne problemy do rozwiązania,
  • sprawdzić parametry podnośnika, interweniując w celu poprawy jego wydajności,
  • zaplanować prace konserwacyjne.

Dzięki wyposażeniu podnośnika w kartę SIM i wbudowanymi modułowi GPS możemy wesprzeć Cię w pracach przedserwisowych zdalnie, co zdecydowanie usprawnia i przyspiesza cały proces naprawczy. Tym samym oszczędzasz czas i pieniądze, nie martwiąc się o zbędne przestoje.

Serwis zdalny podnośników

Przeprowadzając serwis zdalny podnośników, mamy dostęp do najważniejszych danych, które przekazywane są do utworzonego przez klienta konta w aplikacji Multitel Pagliero. Korzystają z nich serwisanci we wskazanym przez nas miejscu, w którym później naprawiany będzie podnośnik koszowy.

Dzwoniąc do naszej dostępnej 24/7 obsługi klienta, możesz zdecydować się na serwis stacjonarny  lub serwis mobilny. Dzięki własnemu, największemu w Polsce magazynowi części zamiennych, a także dużemu zespołowi wyspecjalizowanych techników, bardzo szybko identyfikujemy, a następnie rozwiązujemy usterki. Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej!

Dlaczego diagnostyka zdalna jest taka ważna?

Diagnostyka zdalna zdecydowanie przyspiesza proces naprawy. Zobacz, dlaczego warto zakupić podnośniki koszowe Multitel z telemetrią od Windex, umożliwiające diagnostykę zdalną.

  • Diagnostyka zdalna podnośników

    Prosta obsługa dzięki transmisji danych za pośrednictwem smartfona, tabletu lub komputera.

  • Wykorzystanie telemetrii

    Telemetria w podnośnikach koszowych Multitel to szybka wysyłka danych o błędach.

  • Wnikliwy serwis zdalny

    Wynikający z doświadczenia proces badawczy umożliwia nam szybką identyfikację miejsca usterki.

  • Multitel Pagliero

    Aplikacja automatycznie wysyła dane w czasie rzeczywistym do naszych techników bez zbędnego zaangażowania.

  • Przeszkoleni serwisanci

    Nasi przeszkoleni serwisanci szybko analizują dane dla ekspresowej naprawy i zwrócenia sprzętu właścicielowi.

  • Serwis mobilny i stacjonarny

    Po zidentyfikowaniu błędów podnośnik naprawiany jest na miejscu lub w jednym z czterech punktów serwisowych Windex.

Zobacz, gdzie znajdują się nasze punkty serwisowe!

Technicy Windex dojeżdżają w każde miejsce w Polsce. Jeśli urządzenie wymaga większej naprawy, zalecamy udanie się do punktu serwisowego. Zobacz, gdzie je znajdziesz.

Punkty Serwisowe Windex

Punkty Partnerskie

Zapytaj o Diagnostyka zdalna

Skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na Twoje pytania.